äntligen hemma.

nu är jag äntligen utskriven från avdelningen o ni skulle bara veta hur skönt det var att ta bort idbandet efter att ha haft det o snart två veckor!

i måndags ringde de från sjukhuset o bad mig komma upp då de trodde jag skulle hinnas med då, men så blev det inte riktigt. blev väntan hela tisdagen också, men på onsdag runt 9 kommer sköterskan in med ett stort leende o säger "nu ät det dags". inte så att jag sett fram emot operationen utan mer lättnaden av att slippa vänta mer!

Operationen gick bra o vi kan väl säga så att hela onsdagen försvann. Narkos är ingen höjdare direkt o det är först idag, två dagar senare jag känner mig som människa. Torsdagen bestod mest av att vila mitt snurrande huvud o försöka röra på sig i den mån det gick utan att få ont. idag fick jag hur som helst åka hem. ska gå på smärtstillande o sprutor ett par veckor sen ska jag väl va normal igen, eller nåt. det är iaf skönt att få slippa sjukhusmiljön o få läka hemma i sin egen takt.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback