Idag är det min dag!

Har haft en fin helg. I lördags hade Anna bokat bastun så då blev det en riktig myskväll! Fick även en present från finaste vännen. Skämmer bort mig med presentkort på Paus. Inte helt fel :)



Igår firades jag av mina närmsta. Blev fika o tårta o jag fick fina presenter. Presentkort, pengar, bok, skål, te o så fick D o jag en dammsugare av hans föräldrar då våren börjat falla i bitar. Helt perfekt.



Idag var det skolstart som gällde. Skönt med lite vardag igen faktiskt. När jag kom hem blev det mat o överbliven tårta från igår. Sen fick jag min present från D också. Fick det jag ville :) blir Takida Boxroom tour i konserthuset i april. Det ser jag fram emot!


Söta presenter från mor o far.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback