Dagens underhållning

Vad hände på tv 4 idag egentligen? Hade på postkodmiljonären i bakgrunden när jag fixade med maten (så den skulle va klar till kvällens höjdpunkt). O mitt i en fråga brister hela studion ut i dans, o sen sätter sig ner helt oberörda efteråt. Är impad av att alla lyckades hålla minen men har det inte gått för långt? Antar att det är den här facebook grejen Harlem Shake de syftade på. Är det bara jag som inte förstått grejen med det eller? Kanske ligger lite efter... Eller så är det ett tecken på att jag börjar bli äldre o förståndigare. Vad vet jag?

Dagens middag bestod iaf av pizza, pizzasallad o bröd av den överblivna degen. Allt hemmagjort :) Finns det nåt godare än varmt pizzadegsbröd med smör?




Efteråt var det iaf dags för Melodifestivalens sista deltävling. Var bättre startfält än förra veckan men ändå en del skräp. Ett stort tack till Ralf Gyllenhammar som tydligen vet hur man gör en bra rockballad! Blev positivt överraskad! Efter Joakim Cans stora flopp visste man ju inte vad man kunde förvänta sig, men Ralf höll sig till det han kan bäst! Sen blev jag nästan lite rädd för mig själv när jag började nynna med i Jalla, Dansa, Sawa. Inte alls min sorts musik men gillade den av nån anledning. Svängig. Får nog gå på Mellorehab (Annas förslag) efter finalen sen så ska allt nog bli son vanligt igen ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback