Ögon

Idag var det ögonmottagningen som gällde. Ortopedisten(?) tyckte jag såg väldigt bra o skönt att vi slapp åtgärda dubbelseendet då det gått tillbaka av sig självt. Tog lite nya bilder på mina synnerver, så pupillerna var stora o fina när jag kom hem. Hon skulle skicka bilderna på bedömning till min läkare. Personligen tyckte jag de såg bättre ut än förra veckan. O det är ju det vi vill!

Har ju knappt gjort något dessa dagar. Så var skönt att komma iväg. Fast trött var jag när jag kom hem. Somnade en stund efter lunch. Kan va en biverkning av medicinen jag äter också. Alltid roligt att det ska va biverkningar på allt.

Imorrn ska jag iaf ta mig till skolan. Var ju ett tag sen sist. Har fått resultatet från första kursen o den blev godkänd! Så då var 5poäng av 240 avklarade. Haha!

Tänkte visa en fin bild på bilmärket jag fick efter blodproverna. Det första är från dagen efter provet togs o det andra är från idag, en vecka senare. såg väl som värst ut i helgen men glömde ta bild då...




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback