Skräcknatten

Igår bar det av ut till Annas kompis Linda för skräckfilmskväll. Hon bor passande nog i ett hus typ mitt ute i skogen. Perfekta läget. Vi blev bjudna på hos mat i form av flera olika pajer. Men när efterrätten kom blev vi nog alla väldigt förvånade. In kommer de med knutna hundbajspåsar. O vad ligger där i om inte chokladpudding? Vad vi skratta! Kändes väldigt suspekt att äta chokladpudding på det sättet ska jag säga. O associationerna blev många... Sen blev det skräckfilm. Efter det blev det tipspromenad ute,så fram med ficklampan. Frågorna handlade självklart om skräck. Vad annars? Var ganska läskigt att gå där ute i mörkret. Sen blev det en film till. Men jag han bara se 30min eftersom min kära D kom o hämtade mig. Skulle ju upp o jobba idag så blev ingen övernattning för mig. Men hade ändå en grym kväll! Får vi göra fler gånger!




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback