Ny vecka

Känner mig helt slut o trött. Har en förkylning i kroppen som inte riktigt brutit ut... Får hoppas det inte blir värre. Har ju inte bästa minnena från sist jag var förkyld så att säga...

Idag har jag pluggat lite, sen var jag o besikta bilen. O självklart var det något som måste fixas. En spindelled behöver bytas. Jaja, så är det ju med gamla bilar. Sen blev det lite handling på maxi. Handlade lite glögg, pepparkakor o skumtomtar så är redo för advent om några veckor.

Media Markt öppnade i stan idag. Var hur mycket bilar som helst där ute! Annars brukar man kunna räkna antalet parkerade på händerna men inte idag inte. Får väl ta o spana in det nån dag när det lagt sig lite. Orkar inte riktigt trängas därute när man inget behöver.



Från Alvastra, har inget med salen att göra men en bild är ju alltid kul ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback