Tån och Goodiebag

Blev ett nytt besök på vc idag. Gick bra det med, såg bra ut sa sköterskan så nu är det bara hoppas att det läker som det ska. Får inte ha för trånga skor på mig. Kommer i foppatofflorna just nu iaf så ska ringa jobbet o se hur det blir imorgon. Är lite ömt idag med, men bättre än igår.


såhär fint såg det ut när jag kom hem igår :P

Fick två stycken avier i brevlådan igår. Ett visste jag vad det var, skickade efter lite nytt från tårtdecor, Det andra kom jag inte ihåg förrän jag hämtade ut det idag. Är ju medlem på Goodiebag så det var lite prover, eller lite o lite, fullsize hårspray, volymmousse o en tidning. Kunde ju inte kommit en bättre dag, har jag något att läsa när jag tar det lugnt idag.


Gratis provapå grejer

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Hääärligt!! Gratis är alltid fint :-D



Ja Hungerspelen börjar bra iaf, började läsa den igår..den är ju typ 1000 sidor så jag tänkte att den inte var lämplig "ligga på stranden o sola" bok -)

Självklart får du låna den sen :-D

2012-03-08 | 19:11:23
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/
Gaymasen säger:

Alltid gött att få hem lite gratisstuff. ^^ och hoppas tån blir bättre :)

2012-03-09 | 11:42:59
Bloggadress: http://gaymasen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback