Hej mitt vinterkaos!

Ojoj vad det har annat idag. Skönt att vi hade hemmastudier idag. Hade aldrig tagit mig till skolan tror jag ;) inte på cykel iaf... Räckte gott o väl o gå den korta sträckan till tvättstugan ett par gånger under eftermiddagen. Var precis lagom n.r man skulle ur igen så var spåren igen snöade... Blött om fötterna? Jo man tackar... Behöver köpa mig ett par ordentliga vinterstövlar om det ska vara såhär mycket snö de kommande vintrarna. Vill ju kunna ta mig till skolan med torra fötter.

Annars har det som sagt pluggats idag. Vi har även varit duktiga o rensat o frostat av frysen! O så blev det lite lussekatter i saffransbullar bakat också. Mums!




Kommentarer
jessy säger:

mmmmm, läskas i munnen på mig =)

2012-12-06 | 09:51:34
Bloggadress: http://jessicajnsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback