Vilken kväll!

Daniel o kissarna ligger fortfarande o sover... o här sitter jag o tar igen mig lite efter gårdagen. var ännu mer att göra på jobbet igår än i tisdags. Fast det gick bättre igår. Mitt humör var på topp så jag ska inte klaga. Det roligaste var ju att några minuter i åtta ringde de o sa att en buss skulle komma. 50 tastymenyer skulle de ha... jaha ja. Bara att sätta igång då. 10min senare var de där. Härlig nota blev det ;) Alla som slutade 20 var iaf snälla o stannade tills de fått sin mat. Det tackar jag för! Gick över förväntan. Nu har jag iaf två lediga dagar att vila upp mig på, för på lördag är det dags igen. Högskoleprovet skrivs enbart på LIU i år så vi kommer få fullt upp. Peppad till max!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback