Fått mycket gjort

Tycker inte jag gjort nåt annat än fixat idag. Började med håret. Är numera svarthårig igen =)


Like it a lot!

Sen har jag städat o städat o städat. Har inte varit så rent på länge faktiskt. Bytt lakan o handdukar, gått upp med grejer på vinden o nu håller jag på o tvättar. Glömde bort min tvättid jag hade 10-13. Glömt skriva upp den i kalendern men som tur var fanns det en 19-22. Är ju skönt att kunna hänga upp lakan o så i torkrum. Torkar inte så bra i lägenheten liksom. D var hemma idag o har haft ont stackarn. Imorrn är det jobb som gäller för min del, blir nog lite handling efter det. Kvällen fortsätter i tvn tecken med lite pauser för tvättning då :P

Kommentarer
Anonym säger:

Vad fint det blev

2011-03-09 | 14:20:06
Bloggadress: http://happpymother.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback