Inga 9 dagar här inte

Ibland kan man gotta sig i att någon blir sjuk... visst låter det hemskt men jag tackar för det. Iställer för att jobba 1145-2030 idag ska jag jobba 14-23 vilket innebär att jag inte kan jobba 6-15 imorrn ;) en ledig dag till mig. Välbehövligt då jag har tusen saker att göra. Sen känner jag mig väl inte så kry jag heller... haft ont i huvet sen igår kväll. Trodde sömn skulle hjälpa men inte då. Efter lite panodil är det iaf bättre, men den kryper nog fram snart igen.

Hade en trevlig kväll med Emma o Elis på ikano igår iaf! Blev lite mat på Linds, sen spana vi lite i affärerna. Emma fyndade rejält o jag fyndade lite ;) köpte en superfin ring på Gina Tricot. Orkar inte visa nu... kanske en annan gång. Nu ska jag väl göra mig redo för jobb. Tudelu!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback