Fundileringar

Tankarna är många... Vad ska jag göra med mitt liv? Jag måste börja fundera nu. Snart dags att bestämma sig... tiden går ju så sjukt fort. Snart februari igen. O snart har väl ännu ett år gått om man inte stannar upp o tänker till. Men det är det jag måste ta mig tid till. Stanna upp o fundera. Hitta något som passar mig, något jag vill göra i år framöver. Är väldigt avundssjuk på de människor som vet vad de vill med sian liv. De som vet att "jag vill bli sjuksköterska" "jag vill bli butikschef" "jag vill bli mäklare" ja... det är många som vet... man vad gör man om man inte vet? Det är lätt att bara fastna utan att komma någonstans men hur tar man ett kliv ut? Hur hittar man det som man finner glädje av? Finns det något sånt även för mig? Men hur hittar man det...?

Vet du vad du vill med ditt liv? Och om du gör det du alltid velat hur visste du det från början?

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback