Spara eller slösa...

Har faktiskt varit lite duktig idag. Har tvättat o sen åkte jag till gymmet. Helt själv! Klapp på axeln till mig :P måste bli bättre på det här med att träna... efter det hem i duscha o fixa sig lite, sen åkte jag till tornby. kattmat o handling stod på schemat men det blev en sväng på gina med. Köpte mig en skön jumpsuit faktiskt! Kommer kanske inte visa mig ute i den men väldigt skön att ha hemma. Helsvart. Blev även ett par leomönstrade strumpor. Har kommit fram till att jag älskar leomönstrat! Min nya grej tror jag. Såg en jättefin väska på gina med! Leo så klart. men den fick inte följa med hem. Köpte två nya fönsterlampor till köket. Ska väl se om jag kan sätta upp dem innan D kommer hem fårn jobbet. Se om han märker nåt ;) Sen blev det lite mathandling på maxi. Skulle inte ha så mycket trodde jag men fyra påsar blev det... =) så nu har vi mat ett tag fram över. underbart! kanske ska plocka in den sista maten... var så hungrig när jag kom hem att jag lagade mat när jag ställt in kyl o frysvarorna... så nu får jag plocka in resten. See ya!


jättemysigt tillskott i garderoben =)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback