A box full of Magic!

Innan jobbet fick jag ett sms om att mitt paket från CDON kommit o så fick jag ett brev om att mina furminator kommit också. Så jag tog mig ner till bilen i stormen o åkte o hämtade ut dem. Kulkul!! Han inte med så mycket annat än att åka hem o lämnae dme innan jag åkte vidare till jobbet. Men nu är jag hemma o då har jag tid att kolla på det ordentligt. Testade borsten lite o den funka. Blev hur statisk som helst men visst tog den bort den lösa pälsen =) får testa mer imorrn o se om vi får loss lite mer från kissarna.



I mitt paket från CDON var det en box med (risk för att verka nördig) alla Harry Potter böckerna. På engelska så klart! Så här ska det läsas. Får se om jag hinner igenom alla innan sista filmen kommer ut i sommar. Läser ju som en snigel men vi får se. Tyckte jag var snabb med Twilightböckerna... Japp japp. Ska dricka upp min smoothie nu o sen blir det väl lite sova. Skönt med ledig helg!!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback