50årskalas

Var o firade Ds morbror idag. Han fyllde nämligen 50år igår o det firades med stor fest. Begav oss hemåt runt 20.30. Jag börjar ju jobba imorrn vid 06 så sovdags för min del efter detta inlägg. D fortsatte festen med sin syster o kusin hos en annan kusin. Rörigt? Började titta på Dante's Peak som går just nu på tv3. Har sett den förut men blir nog att se klart i sängen tror jag. Tänkte ge er lite bilder på mig =) Klänningen köpte jag förra året från Ellos. Var tänkt att jag skulle ha den på Sofies 20årsfest men den hann inte komma till dess. Så nu fick jag användning för den!


Kommentarer
Tha Redhead säger:

SCHNYGGGGGGGO! ASläcker klänning!

2011-12-12 | 19:06:11
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback