Till Salu

Rösten är påväg tillbaka... tror jag iaf. Blir lite ljud när jag pratar iaf. Har varit tyst nästan hela dagen. Vilat rösten ordentligt så jag hoppas den låter skapligt imorrn när jag ska jobba. O hoppas verkligen den är bättre till lördag för då ska jag till Anna för singstarkväll!! En kväll i klassisk Anna o Gabbi anda. Var på tok för länge sen! Vi måste planera vår worldtour helt enkelt ;)

Tänkte även försöka få upp våra bokhyllor i helgen. Våfflan har börjat äta upp kartongerna så det vore ju bra om vi fick bort dem. Men vi måste ju lösa problemet med bokhyllan som redan står där.

Är någon intresserad av en bokhylla med vitrinskåp o plats för TV i lönn är ni välkomna att kontakta mig. Den ser ut såhär (ursäkta röran):



Som ni ser används den just nu som avlastningsyta. Ska städa ur den i veckan tänkte jag så den är tom till lördag så vi kan börja bygga de andra då.

Kommentarer
Tha Redhead säger:

O jag läääääängtar!



O ska vi komma ut på denna världsturné innan vi blir pensionärer är nog dags vi börjar snart ;-)



2011-04-05 | 22:06:06
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback