Varför ska jag envisas??

Blev visst inget inlägg igår. hade fullt upp!! Var på IKEA för att införskaffa lite mer förvaringslådor (nu är det organiserat o klart i garderob o lådor! En stor rensning blir väl nästa projekt) sen prata jag med mamma i 40min o sen var det dags att fixa mat. Passade på att titta på Aladdin till maten. Älska Disney! sen var det bara att fixa sig för kvällen. Tog sönder två par strumpbyxor när jag gjorde mig iordning... hur smart är jag? Men men, bra blev det till slut iaf. Först bar det av till Anna, testade lite Singstar Bollywood. Hahah!! Sjunga på indiska är inte det lättaste... sen gick vi vidare till Sofie där det blev lite mys med hennes kissar, twister o dricka. Sen efter mycket om o men kom Harrystaxin o hämtade upp oss. Blev en underbar danskväll på harrys!! Undrar bara varför jag skulle envisas med o ha mina 10,5cm klackar på mig... hade så sjukt ont i fötterna när vi gick hem vid 03. men men, fick massera fötterna lite inna läggdags o lägga dme i högläge... så idag känns det lite bättre... trött o benen bara... eller trött helt allmänt :P Här följer lite bilder. Själv ska jag väl duscha o sen måste jag gå till ica o handla lite nödvändgiheter... sen ska vi fira Ds faster som fyllt år. Full fart!!


1. Jag o Agneta
2. Jag o Anna
3. Kenai
4. hunden ville också va med på Twister
5. o 6. EGO
7. o 8. Twister
9. Agneta
10. jag var också med =)


Kommentarer
Agnetha säger:

Haha vilka härliga bilder från i lördags!! Det var en riktigt rolig kväll men nu kanske det blir lite lugnt ett tag med utgång. Var ju tredje helgen på rad för mig : P Om det är ok så får du gärna skicka över bilden på dig och mig på FB : )

2010-09-13 | 14:41:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback