Vad göra??

Ännu en dag på jobbet, bara imorrn kvar sne tar jag helg =) wunderbar! Kanske blir en sväng till Sofie ikväll. De skulle nog ut senare men vi får se hur jag gör, eller snarare se vad karln här hemma säger. ska ju kanske ut på lördag o när man är ledig vill man ju umgås lite med varann också. Vi får se, behöver ju itne följa med ut idag liksom. Vi får se.

Hade lite energi över när jag kom hem så nu har jag rensat bland mina strumpbyxor o sorterat mina tights o bälten. Nu ser det fint ut i garberobslådorna igen!! Men kanske behöver fixa lite mer lådor ändå... får inte riktigt plats med alla mina underkläder i byrån... vad är det med tjejer o underkläder... tjejer o kläder... tjejer o väskor... tjejer o skor... hmm... tror alla dessa grejer stämmer in på mig. Fullt överallt o lite till. Vart ska jag själv ta vägen??


ego

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Åhh finaste Gabbi, du är den sötaste ever!



Håller tummar & tår att du följer med på lördag!

Vill du promenixa imorn em när ja slutat jobba?

2010-09-09 | 18:03:03
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg,se
Daniel säger:

Duktigt jobbat!! Kanske en Ikea-skåp resa nästa!?

2010-09-10 | 14:27:16
Bloggadress: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback