Röstat!

Så duktiga vi varit idag! Gick in till stan, stannade på biblioteket för att förtidsrösta. Skönt att ha det gjort eftersom jag jobbar den 19. Nu har vi gjort vår del, nu är det upp till er andra!

Hittade en till bh på Kappahl (alla kosta 99kr). Har ju kommit fram till att jag måste byta ut de jag har till såna som passar :P det här med storlekar alltså. Det är inte lätt! Är du osäker på din storlek kan jag rekomendera Twilfits hemsida, där är det bara att skriva in sina mått (kräver att du har ett måttband) så får du din storlek snabbt o enkelt!! Sen köpte jag mig två flaskor Fresita på systemet. Lika bra att passa på när man ändå går förbi ;) vi hittade en fin tvålpump på Clas Ohlson.

blev jättefin med den vita tvålen i =)

Innan vi gick hemåt åt vi mat på Steves. Mycket gott. D åkte en sväng till sina föräldrar. De har bytt fönster på sitt uterum o han ville kolla läget. Själv sitter jag i soffan o laddar inför Idol kl 20. Hahah!! Tycker det är ganska kul med auditiondelen. Man fattar inte riktigt varför vissa ställer upp... men kul underhållning blir det ju!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback