Inte min dag idag...

Mår helt pissigt. mycket jag borde gjort idag men har knappt rört ett finger. Mycket beror på att D råkade få med sig tvättstugenyckeln till jobbet så jag har itne kunnat tvätta... fick värsta psykbrytet och orkar inte engagera mig längre. Har suttit i soffan med filten om mig sen dess. ingen ork, ingen lust... totalt depp. Vill ligga här i min ensamhet hela dan... för reser jag mig upp ser jag bara vad jag borde göra... städa. Hatar att städa. Orkar inte. Vill inte. Bryr mig inte. Är arg. Förbannad. Misslyckad? ahhhh!! Jävla tankar. Nu får det va nog. Ska ömka mig själv i soffan ett par timmar innan jag måste äta nåt... o jobba. Suck... jaja, bara att ta sig i kragen.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback