Tröttsamt

så skönt att vakna av sig självt! ingen klocka, inga katter som stör. Vaknade strax efter 16 så jag fick mina 8 timmar inatt. Precios vad jag behövde känner jag. Man får unna sig sömn iaf nån dag i veckan. Till frukosten tittad ejag på gårdagens Greys. O nu håller jag på med tvätten... eller ja, har tvättstugan 19-22 så tvätten ligger i maskin. så jobbigt. hehe... eller inte.

Bärjar räkna ner mina nätter nu. Bara 6 nattpass kvar sen är det dags för dag igen. Ska bli så skönt! Min kropp behöver rätt dygnsrytm igen. är helt fucked up av att jobba natt. Får se hur det kommer gå att ställa om dygnet på 24 timmar. Jobbar nämligen natt 29nov vilket innebär att jag slutar 06.30 den 30nov... sen börjar jag jobba kl 07.00 dagen efter. hur ska det gå? 7-16 är ju då jag brukar sova.... kommer vara helt död men det får jag väl stå ut med. Kanske ska ta tag i nåt vettigt... eller inte.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback