Lediga måndag

Sov lite lagom länge idag... eller ja... blev väl 5,5 timmar ungefär. Men då kommer jag nog upp skapligt imorrn för att hinna storstäda innan det blir en tur på stan med Anna! Idag åkte jag ut till Netonnet i hopp om att hitta en kabel till Wii men de var slut, men fick bli en färgpatron till skrivaren ist. sen till ikano. Träffade Emma med familj på H&M. Var så sjukt länge sen vi sågs så vi stod o prata en stund. Elis har blivit så stor! Vi bestämde iaf att vi skulle höras nästa vecka för att planera in en liten dejt. Måste ju få se deras nya hus ;) Hur som helst... hittade en fin topp o klänning på H&M. Klänningen ska jag ha på personalfesten. Provade lit ekläder här hemma som jag hade tänkt ha men jag kände mig så tjock... så det får bli denna nya klänning istället. Sen blev det storhandling på Maxi. Var totalt borta i 4 timmar... men jag fick ju lite gjort som sagt. Nu händer det väl inget mer spännande idag så det är väl bara att mysa ner sig under filten. Kanske skulle ta sig en kopp te eller nåt... mys =)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback