Inte ett öga torrt

Temat på låtarna i Idol idag var kärlek. alla skulle sjunga för någon som betyder mycket för dem. Så fint! Tyckte verkligen om Minnah o Jay idag. Fick lite rysningar av Elin också. fint fint! Kommentaren som Jay sa i slutet av klippet innan han sjöng fastnade "om inte Anna hade funnits där hade jag nog varit död" o ett sorgligt leende på läpparna. Låter ju som han haft det tufft.

Min dag idag har också varit tuff, men inte på det viset. Följde med sofie på Ki Box på friskis. var helt döda efteråt båda två. Kommer ha blåmärken efter att Sofie sparkade o slog på mitsarna. Väldigt stark den tjejen. Men det var sjukt kul iaf trots att jag inte riktigt hängde med på slutet. Det där med springa o situps är verkligen inte min grej. Slagen gick väl okej men vilken träningsvärk jag kommer ha! Frågan är hur jag kommer orka med städandet inatt. haha! Vi får göra om det nångång helt enkelt, fick ett rejält sug efter mer träning. dags att ta tag i det igen kanske... jaja... snart dags att åka till jobbet. Hoppas på en trevlig natt!


Andreas Carlsson o Idolernas låt till UNICEF

Kommentarer
Sofie säger:

sjukt kul var det i alla fall! förlåt för blåmärkena :P

2010-11-06 | 00:40:40


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback