Svettig dag

Blev två tvättar med jobbkläder. Får inte glömma dem imorrn för då får jag väl gå naken? Eh... nejtack! Handling på Maxi o sen en härligt lång promenad med Anna. Svettigt värre blev det i värmen. Härligt =) Fick följa med Anna hem o hämta min present de köpt i Turkiet. En fin väska! Hon vet allt vad en tjej behöver ;) sen hem o dusha o fixa för att åka till jobbet o möta upp de andra. Blev sen gemensam bilfärd hem till chefen. Hon bjöd på mycket god mat och det blev en massa jobbsnack såklart. Men det kändes som om vi kom fram till en massa bra saker så det känns spännande framöver. Nu är jag iaf hemma. Bord eju sova eftersom jag jobbar 7-16 imorrn men... jag gick ju upp vid 12 idag... hmm... känner mig faktiskt ganska trött så jag skulle kunan somna men det är ju konstigt så jag bara varit uppe i tolv timmar... o i torsdags jobbad ejag tolv timmar... ekvationen går inte ihop... eller det kanske den gör. Kanske är därför jag är trött? ja, kanske det... hursom haver så blir det nog sängen alldeles strax. O kan jag inte somna så blir det väl twilight ;)


Kommentarer
natta säger:

cuteee

2010-06-01 | 00:27:17
Bloggadress: http://nattaojag.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback