Har ni fest eller?

Blev inget födelsedagsfirande idag. D mådde inte bra stackarn. Men jag fick upp honom här vid fyra ungefär. Hittade ett jobb som jag tyckte han skulle söka. så det sitter han o pillar med nu. Själv har jag precis gjort klart maten. Varm smörgåstårta står på menyn idag. Den står i ugnen med andra ord. Mumsigt gott. Bacon, purjo, svamp o creme fraishe mellan hönökaka toppat med tomatskivor o ost. Ska bli gott. sen ska jag göra mig iordning för lite FÄÄÄST hos Anna. Very nice! Platta håret i detta väder känns inte bra så lockar får det nog bli. Är ju bara hon o jag så spelar väl ingen roll hur man ser ut egentligen men... är det fest så är det. Uppklädd ska man vara o så snacka massa skit o sjunga singstar långt in på natten! Haha! Det är en riktig Anna o Gabbi kväll. spa kväll får det bli en annan dag. Kanske när det är lite bättre väder?


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback