Då var det snart fredag...

Ännu en dag går till ändå. Micke o Erika var här en sväng o hälsade på. kelade lite med katterna o snacka. Sen åkte D o jag till Maxi för att handla. Micke o Erika hade varit där tidigare på dagen o det hade varit fullt med folk. Vi hade nog lite bättre tur tror jag. Fanns en del parkeringsplatser kvar faktiskt. som tur var, annars hade kylskåpet varit helt tomt vid detta laget. haha! Men inte nu inte. När vi kom hem lagade vi mat. Hemmagjord klyftpotatis med grillad rostbiff o bearnaise. Mumsigt! man måste få lyxa till det när man är ledig. Sen såg vi en film. Heath Ledger sista. The Imaginarium of Doctor Parnassus. eftersom Ledger tyvärr avled mitt under filminspelning var de tvungna att avsluta filmen utan honom. De har då tagit in Johnny Depp, Jude Law och Colin Farrel att spela hans roll i olika scener. Otroligt nog funkar ju den delen men filmen i sig är väldigt konstig och svävande. Man får inget grepp om den och den är ganska konstig. Inget jag riktigt rekomenderar faktiskt. Brukar ju annars tycka om lite mystiska filmer o så men inte denna...

Jaja, nu blir det väl snart sängen misstänker jag. D jobbar imorrn från 830 o jag tänkte svänga förbi på jobbet o göra klart schemat som måste vara klart till söndag.

(såg nyss trailern för Sex and the City 2, måste ses!!)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback