Blir så trött...

Blev väckt imorse av att en snäll dam ringde på dörren. Hon hade sett våra katter igår hela dagen springa bakom persienn så hon var orolig att något hänt den som bodde här. Väldigt snällt av henne måste jag säga! men det var väl inte lika uppskattande när jag inte kunde somna om efteråt. Blev ju iaf ca 7 timmars sömn. Det duger gott det men imorse var jag trött... Sen hade jag utbildning med två nya tjejer idag på jobbet. Mycket kul!! sen hände lite annat som gjorde livet mycket surare... men lite gladare blev jag när D tog fram en påse han hade i kylen. Med lite gottigt han fått från jobbet. Dumle i chokladkakeform (nåt nytt de testat) o lite annat gottigt =) Så det ska jag smaska på medans jag tittar på dagens avsnitt av Ugly Betty. Sen blir det väl sängen o imorrn åter jobb 14-23. Sen ledig!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback