Thank God it's Friday!

Tiden gick snabbt idag med. Gick väldigt bra både på lunchen o middan så det är härligt! Besviken (men inte förvånad) blev jag när jag kom hem o New Moon ännu inte kommit. Blev ännu ett mail till CDON. De har ju inget telenr till sin kundtjänst så vad finns att göra? Vet inte om det är så att paketet kommit bort på posten eller om det är de själva som slarvat bort dig... får se vad de säger. Ångrar mig lite att jag förhandsbokade filmen... skulle väntat o köpt den i butik ist. Då had ejag ju haft den för länge sen... o även kunnat haft en myskväll redan. jaja... får vänta o se vad de säger. rabatten jag fick känns ju sådär just nu. visst kommer jag väl beställa mer därifrån men det är ju filmen jag vill ha nu.

Vill bara avsluta med att säga: NU ÄR DET HELG!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback