Shopping o mys

Gick upp skapligt för att vara jag. Åt frukost redan vid 930. Tidigt för att vara mig en ledig dag. Detta innebar att jag kom iväg till Ikano innan 11. O det var så lugnt o skönt! Inga problem med parkering =) Köpte en liten body till Elis, en bh, t-shirt, ett skärp, nagellack (när jag nu ska använda det?), en bok, present till pappa... ja, det var nog allt. Handlade lite på Maxi också. Lite mjölk o annat som behövdes. Var hemma igen runt 13. Helt ok! Åkte iväg till Emma strax före 14. Åh vilken söt liten kille hon har! Bedårande! Visst gnällde han lite men det kan man stå ut med så söt som han var =) Hon bjöd på mat o fika. Inte helt fel ;) åkte därifrån igen vid 19 ungefär... kom nyligen hem med andra ord. en mycket trevlig eftermiddag! Nu ska jag koppla av i soffan, är ju Greys om en dryg timme. En helt perfekt onsdag om jag får säga det själv!

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Mys det låter gumman!

2010-03-03 | 21:21:18
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback