God Morgon Världen!

Hur underbart är det inte att äntligen kunna sova en hel natt utan att bli störd? har inte sovit bra på flera nätter men inatt somna jag vid 00 o vaknade efter 9. Hur skönt som helst! Kan ha varit att jag fick min egen kudde tillbaka? Katterna hade ju kissat på den så jag har haft en annan kudde ett tag, men nu är min egen ren o fin så inatt fick jag sova på den. Kan vara den som gjorde susen.

Gårdagskvällen var toppen. Blev en promenad med Anna o sen var det ljusparty hos Amanda. Fick träffa Emma o lilla Elis. Han är större än sist. Bara växer o växer. O världens sötaste =) Hade väldigt svårt att bestämam mig för vad jag skulle köpa. Finns ju så mycket fins ljuslyktor o ljus. Men efter ett par timmar så had ejag iaf bestämt mig. Emma o jag ska dela på ett set med två lila ljuslyktor för teljus o 12 blå doftfria teljus. Var ett aprilerbjudande vi fick ta del av. Sen blev det två olika teljus i de nya dofterna vaniljkräm och sommardoften bananblad. Kommer lukta gott här hemma! Fanns en jättefin ljuslykta/vas som jag gärna velat ha, men den kostade 1000kr, o visst fanns den också på aprilerbjudandet men den kostade då fortfarande över 500kr. Blev lite för mycket just nu. Kanske en annan gång. Så här fin var den iaf (fanns inga bilder på den ljuslyktan jag ska ha)



Idag är jag ledig! Det trista är bara att ingen sol är framme. Hade ju varit skönt att sitta i solen lite annars. Den värmer ju så härligt nu på våren. Men det får bli lite annat fix idag. Kanske en sväng till tornby? O kanske en rensning i skogarderoben som jag tjatat om? Ja vi får se hur dagen blir.

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Åhh så trevligt det låter!!!

Låter som det luktar smarrigt..ser framemot att lukta hemma hos er sen haha, hur sjukt lät inte det?

2010-03-31 | 13:08:57
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback