♥ älskade serier

Veterinären sa att vi skulle avvakta. Eftersom de andra inte hade symtom så trodde han det var något med tarmar eller nåt sånt. Han sa att vi kunde skölja med koksaltlösning så vi får väl göra det då kanske. han lät väldigt uttråkad men han trodde inte de tvar något. lät mer som om "varför ringer du om en sån sak?" eh... jag vet inte. han hade väl en dålig dag.

Eftersom det var så fint väder tog jag cykeln in till stan. o nu har jag äntligen mina fina converse hemma =) blev en skön tröja från Gina Tricot också. Har en annan blommig men de är supersköna så det fick bli en till med grå blommor!



Om en dryg timme blir det promenix med Anna. Välbehövligt! Sen är det tvn som gäller... Så här ser min tv vecka ut :P

Måndag
20.00 Heroes Canal+ film HD
21.00 CSI kanal5

Tisdag
20.00 Simpsons (nya avsnitt) tv 6 
21.00 Desperate Housewives kanal5
22.00 Cougar Town kanal5

Onsdag
21.00 Grey's Anatomy kanal5
Torsdag
21.00 Criminal Minds kanal5
Fredag
21.30 Solsidan tv4

hmmm... spenderar jag för mycket tid vid tvn? svar ja! Men varför ska de visa så mycket bra serier för? kan ju inte bara strunta i att titta när de är så bra jue... =( Okej... gör väl kanske inte något om jag missar nåt avsnitt av vissa program men Heroes, DHW o Greys är obligatoriska! Måste ses! Så ikväll sitter jag bänkad!

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Är vi fast i tvträsket?

2010-03-08 | 22:30:50
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback