Tvätta fönster är ingen barnlek...

Är helt genomsvett. Inte för intet. Fönstren är så rena så! Var ett fönster som typ fastnade i felvänt läge så jag fick ta i som bara den... var tvungen att flytta allt i rummet och fick ett litet utbrott då jag slängde ner massa saker på golvet... tålamod alltså... så nu ser det ut som ett bombnedslag där inne. När jag hämtat lite krafter o ätit får jag ta tag i det också. Rensa lite tror jag. O jag som tänkt att D skulle ta hand om allt där inne... men det blir visst jag eftersom jag gjorde det värre än vad det var innan ;)

Ikväll blir det iaf skoj! SATC 2 med Anna. Ska bli sååå kul! Hoppas filmen är bra nu bara. Imorrn blir det mys med Emma o Elis =) Fullspäckat schema =) Nä, inget planerat tors-fre men på lördag blir det Anna/Gabbi kväll igen. Bastu i deras förenings lokal o sen party! Me like alot! Nä... om man skulle ta o stilla hungern med en liten macka kanske.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback