studenttider

Idag tar Linköpings sista årare studenten! O vilket trist väder de fick stackarna! Själv minns jag tillbaka att de tvar riktigt fint väder på min, en dag för 4 år sen... 16/6 2006. Är det så länge sen? Åkte en sväng förut för att uträtta lite ärenden o då såg jag ett par flak med studenter med mössorna på. fick en lite pirrig känsla i kroppen. Vilka härliga minnen man har från gymnasietiden ändå! Ja, men så där 4 år senare... har jag gjort det jag tänkt jag skulle göra då? Mina planer då, för 4 år sen var ju att jobba 1-2år o sne plugga. Har jag gjort det? Nej... å andra sidan vet jag ju fortfarande inte vad jag vill läsa. Men mer o mer känner jag att det är dags. Så till våren kanske?

Måste bara säga att de tinte var den bästa idén att ge sig ut i trafiken idag... trafikstockning kan man säga! Åkte ju yttersvängen men trots det var det lite köer o då kan man ju undra hur det såg ut inne i centrum... phu...

Avslutar med lite bilder fårn min student en fin dag för 4 år sen :P


1. Familjen på Katedralskolans skolgård efter utspring
2. Familjen igen ;)
3. Inte den mest smickrande bilden men glad är jag :P
4. Posar med skylten

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Söt som socker är du!!!

2010-06-11 | 19:01:15
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback