Lyx

Blev ett ganska stort projekt att fixa i arbetsrummet. Började iaf men det krävs lite inköp för att fullborda det hela så imorgon när Emma o jag är iväg blir det en tripp till IKEA för att köpa lite förvaring. Lite papplådor eller liknande. Hoppas att jag hinner klart till söndag bara... jobb på måndag igen.

Vid 20 åkte jag o Anna in till stan. Hämtade ut biljetterna o då frågade tjejen i kassan om vi ville sitta i fåtöljerna precis bakom platserna vi bokat utan extra kostnad. eftersom vi hade företagsbiljetter kan man tydligen välja de dyrare platserna också! Självklart sa vi. Ska vi se SATC är det väl lika bra att lyxa till det ;) Haha! Blev lite godis inköpt på Karamello innan filmen. Sen satte vi oss bekvämt i skinnfåtöljerna med armstöd och tillbakalutning =) Fanns tom en ett litet bord till varje plats. Ni kan ju gissa var vi kommer sitta när vi ser Eclipse!


Filmen var iaf bra. Kändes inte som 2,5 timma. Var inte lika bra som första, men vilken uppföljare är det? Men jag är nöjd =) D blev också sugen på att gå på bio när jag nämde fåtöljerna så det blir väl fler biobesök i sommar om han hittar nån film han vill se.

Nä nu ska jag ta mig en nattmacka o sen läggdags.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback