Byråbyggande

Åh, idag har Eclipse haft premiär! Kan knappt vänta tills jag får se den =) Min Edward.... haha!! Skämt åsido. Anna o jag kände att det är nog ganska mycket hysteri nu första dagarna så vi väntar till nästa vecka då de fanatiska har sett den. men jag längtar lite ;)

Efter jobbet idag tvingade jag med D till IKEA. Har ju spanat ut en byrå på nätet som jag ville kolla på o så tänkte jag att vi skulle käka lite med för mat orkade inte jag laga idag. Så efter vi bestämt oss för byrån åt vi på IKEArestaurangen. D tog köttbullar o jag grillad kycklingfilé. Mumma! När vi kom hem satte jag ganska snart igång med byrån o nu är det äntligen klart. Allt är överblockat fårn den gamla o allt står tillrätta. Just nu har Tessi lagt sig på byrån, hon tyckte visst också om den... hmm... katthår! men såhär blev det iaf:


Hallen är smal så jag var tvungen att ta kortet från sidan. Men visst blev det bra? trots att det bara är tre lådor på den nya o fem på den gamla rymmer den nya mycket mer! Den är ju ca 20cm bredare så det kan ju vara därför =) Fick ju plats med en löpare på som ni ser. Nu ska jag lägga mig o läsa lite innan jag ska sova. Jobb 6-15 imorrn också.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback