Helgen i ord och bilder

Fredag
Anna o Bozze var här. Mycket trevligt! Mat o spel o alkohol. Hehe... de gick väl runt 02 tror jag... En mycket trevlig kväll hur som helst ;)

Lördag
Bröllop stod på schemat. Hämtade upp Matilda o Marie runt 14 o sen åkte vi iväg till Landeryds kyrka. Mycket vackert bröllop! efteråt blev det fest på Livgrenadjärmässen. Tre rätters middag o fina tal. Mycket god mat! Malin var så vacker i sin brudklänning! O Jocke var ju fin han också ;) Senare på kvällen blev det tårta. Jättefin o god. Sen blev det dans in på natten. Daniel hämtade oss runt 0130. Ett väldigt fint bröllop som ni kan se nedan ;)


1. Brudparet efter vigseln
2. Mor o dotter
3. paret anländer till festlokalen, tyvärr med regn
4. Första dansen som man o hustru ;)
5. Marie, jag o Matilda


Söndag
Då var det dags för dop i Vikingstad kyrka kl 12. Lille Elis skötte sig så bra i kyrkan! O han är ju så söt! Även här blev det god mat o sen tårta! När jag tänkte åka hemåt så vaknade Elis från sin tupplur så det fick bli en timme till =) Var ju tvungen att gulla med honom lite =)

1. Familjen i kyrkan
2. En glad Elis
3. Jag o Elis

Kommentarer
Emma säger:

Vilka fina kort från dopet. Och även från bröllopet. Tack för att du kom. Kram

2010-07-25 | 23:09:43
Tha Redhead säger:

Verkar som du haft en toppenhelg babe!!!

2010-07-26 | 12:30:52
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback