Är nöjd

O helt plötsligt öppnar sig himlen o det fullkommligt öser ner. Har inte sett så mycket regn se... ja vem vet när? Helt sjukt, blev dyngsur av att gå från porten till cykelförrådet... stackars Anna som börjat cykla från sig precis när det börja fick låna kläder av mig. Hon var verkligen genomblöt. såg ut som om hon tagit en dusch med kläderna på stackarn! Så lite torra kläder fick hon låna iaf så vi kunde bege oss till stan. D var snäll o skjutsade ner oss då det fortfarande småregna lite. Blev bakad potatis på Steve innan filmen. Lika gott som vanligt.

Filmen var väldigt bra. Bäst av de tre hittills. Men lite saker var inte som det skulle o andra små detaljer störde jag mig lite smått på... hade inte alls föreställt mig armbandet hon fick av jakob på det sättet o inte heller ringen som Edward gav henne men men. Jag får väl leva med det ;) men filmen var iaf bra. Gick lite fort i början men man det blir väl så när de ska klämma in en 600sidors bok på 2 ynka timmar. Inte det lättaste misstänker jag. Men alla nyckelscener är ju med o det är väl huvudsaken. Helt klart sevärd iaf. Lite mer action än de andra o mer romantik såklart. Lite mer aggretioner... lite mer allt egentligen... o så får man lära känna alla i familjen Cullens lite bättre. jaja... det va rmin kväll det. Hur var din? :P

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Tackar som frågar...min kväll var helt ypperlig, men det var nog bara för att jag spenderade den med dig.......o Jake såklart;-)

2010-07-13 | 22:40:30
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback