My life at the moment

Vaknade lite sent idag så det fick bli bilen... hemskt. Men imorrn ska jag banne mig gå!! Måste försöka röra på mig lite mer o detta är ju ett väldigt bra tillfälle. Men men... när jag kom blev det köttbullar o makaroner. O sen kröp jag upp i soffan emd filten om mig o fortsatte läsa i Breaking Dawn. Åh... Läste nåt kapitel igår o nu har jag precis läst klart Book 1, så det fick bli en liten paus... men det är ju så sjukt spännande... man känner ju lite att det börjar ta slut men det är ju trots det 600 sidor kvar. Haha! Så det är en hel del som kan hända. På tre veckor har jag läst ca 1300 sidor... mycket för att vara jag. Med tanke på att jag jobbat alla dessa veckor o gjort en del annat så är jag nöjd med mig själv =) (klapp på axeln) kanske ska återgå till läsandet? Måste bli en paus o se Fringe vid 22 o sen måste jag nog sova om jag inte ska försova mig imorrn med. Men det är svårt att lägga ifrån sig boken o inte tänka på det... helt sjukt hur man kan bli så tagen av en bok...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback