imorgon ledig

Sista dagen på stängningshelgen. De två första var väldigt lugna o vi kom hem tidigt. men igår var det lite kaotiskt när jag kom, sen fick vi koll på läget o då var det ganska lugnt... sen drog det igång eftet 00. helt sjukt att de tär så mycket folk som äter mellan 00-02. Borde man inte sova då? Men det var väl mest studenter o de sover väl aldrig...? Var hemma runt halv fyra o somna runt fem. Gick upp nu strax före ett. Så det är ett par timmar kvar innan söndagens stängning börjar. Hoppas att den följer i de första stängningarnas tecken för idag ska vi städa själva. Var ett bra tag sen jag gjorde det så jag känner mig lite ringrostig men är det skapligt lugnt så går det nog bra. Vi lär ju inte vara klara till 0230 dock... kanske 0300 eller 0330 om vi har tur. (håller tummarna)

Imorrn är jag ledig. då ska jag... hmm... ja ta det lugnt? handla lite tror jag. Vi ska fira Ds 25års dag på söndag nästa vecka så vi får kanske fixa lie till det i veckan. Sen måste jag försöka komma på en bra present till honom. o det är ju inte det lättaste. Känns ju ändå som om 25 är ganska speciellt? Får se vad jag hittar på.

Nu ska jag ta o läsa lite i Eclipse innan det är dags att göra sig redo för jobbet.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback