The Hangover

Kom nyligen hem från Anna. Gick en 40min promenad o sen gick vi hem till henne. Tittade på Biggest looser. Helt sjukt vad smala de blivit om man jämför med första programmet!! Kanske inte så konstigt med all träning... sen såg vi på film. The Hangover. Har inte sett den innan. O den var grymt rolig!! Om du tänker på det värsta som skulle kunna hända under fyllan... o det som händer i filmen är mycket värre! haha... de minns inte ett skit av vad som hände under kvällen o så får man följa dem när de följer spåren som leder dem till det de letar efter. Slutet gott allting gott. Kan verkligen rekommendera filmen!

nu ska jag ta o sitta här i soffan i min ensamhet... för sällskap får man visst inget idag... Funderar på om man ska ta o spela lite sims? Blev sugen när Anna prata om det förut... ja, så får det kanske bli. Behöver ju vara vaken ett par timmar till om jag ska orka jobba 19-0430 imorrn...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback