Jag tror att sängen kallar på mig!

Har ont i kroppen... kanske håller på att bli sjuk? annars är det för att jag stått upp hela dagen o jobbat. kvälle n började lugnt. Nätan inga gäster men sen efter 22 drog de igång lite. o Sen efter 01 kom studenterna. Var ju kravall ikväll med. Tanken var att jag skulle gå hem 0230 men det var sjukt mycket att göra så jag var kvar till 04. 1630-04 är ett härligt pass. benen värker ska jag säga. Samtidigt som det var jobbigt så är det kul ändå på sitt sätt. Många studenter har en tendens att göra ne glad när de är lite på flötet. Så så illa är det inte. Tycker verkligen om att jobba kvällar men de blir så sena o det är det som är det jobbiga. stämningen på stängningarna är mycket lättsammare o härligare än på dagarna. Förstår inte riktigt varför eftersom vi säljer mer oftast. men så är det iaf.

tessis öga är fortfarande svullet. Stackars liten. Får ringa vetrinären på måndag helt enkelt. Ska se klart Simpsons som började för 10 min sen. Sen är det dags att sova. Tror sängen saknar mig lite... jag saknar den iaf ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback