Idag har det varit en bra dag

Har gått väldigt bra idag på jobbet. Lunchen gick galant. Helt perfekt =) O eftermiddan o kvällen med faktiskt. vad som däremot inte var bra idag är att det är plusgrader. Inget att rekommendera när det är ton med snö ute... Vattenpölarna på parkeringen på jobbet var inte att leka med. Behövde nästan ha flytväst ute! haha... nä då men gummistövlar hade ju varit gött. Var ingen höjdare att gå ut med mat till bilarna i trasiga skor. Tyngsura strumpor från 12-20 är inte så roligt... Men nu har jag bytt strumpor iaf... Har nu tagit helg o ska försöka hålla mig inne där det är torrt =) Men det blir nog en sväng imorrn... måste inhandla lite mat imorrn. Nu ska jag ha lite fredagsmys med min sjuka karl här hemma. Började precis en film på canal+HD Extreme Movie. Verkar ju inte den bästa men kan ju vara underhållande. See ya!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback