Julmys

Efter jobbet gick jag hem till Anna för lite julmys. Vi fikade o bytte paket. Vi hade ju bestämt att vi skulle ge varandra varsin fotobok men hon hade inte hunnit klart så jag fick presenten som var tänkt till min födelsedag istället. Anna blev glad för fotoboken, har lagt ner lite tid o klippt o tejpat o skrivit o dekorerat lite =) Tycker de tär lite kul med sånt pyssel! O vet ni vad jag fick av Anna? Ett Eclipse spel =) Haha!! Visste inte ens att det fanns men tydligen så. Lite frågor o sånt om boken/filmen o lite annat. Är ju verkligen inte roligt om man aldrig läst böckerna men det var en skojig grej. Inget jag skulle köpa till mig själv men en rolig sak att ha ändå. Vi spelad iaf o jag vann!!

Vi fick även våra julklappar från jobbet idag. Två glöggskålar från Rörstrand.


Dagens julklappar

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Bläddrade i min fina fotobok igen...den är sååå fin..blir verkligen helt rörd..du är den bästaste!!

2010-12-21 | 01:35:57
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback