Inget intressant

Trodde jag skulle somna när jag kom hem från jobbet... men inte då! Har fått lite gjort tycker jag. Skrivit alla julkort, meddelat vårat lägenhetsnr till skatteverket... ja sånt där som man måste göra tydligen. D är på julbord med sitt jobb. Så det blev en ensamhemma kväll. Tror det blir ett tidigt avslut på kvällen trots det. Är supertrött o det är jobb imorrn med 6-15. babbel babbel o nonsens. de tär jag ganska bra på tror jag... har faktiskt inget spännande att berätta, har sällan det när jag jobbar ;)

Får se vad jag orkar göra imorrn efter jobbet... har ju en pepparkaksdeg i kylen... kanske blir det pepparkaksbak imorrn? vet inte riktigt när jag ska hinna annars...

Metallica - Unforgiven II

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback