Trött

Förstår knappt hur jag orkade gå upp imorse. Blev bara dryga 3 timmars sömn. Inget att rekomendera. Nån av katterna hade kissat i min säng igen... Blir så ledsen på det här!! Alltid mitt täcke! Vad har hon emot mig? Jag misstänker Tessi eftersom jag har sett henne göra det med egna ögon. Det har aldrig de andra två... men vad ska man göra? Funderar på om det kanske är för kisslukten hon alltid kissar där. Är ju typ alltid på samma ställe så det kanske inte riktigt hjälper om man bara tvättar. Kanske helt enkelt får köpa ett nytt täcke... mitt täcke har visserligen hängt med i säkert 15 år men det är fortfarande helt o det är verkligen inget fel på det... mer än att katten kissar på det då. Kanske borde köpa ny bäddmadrass också isf... för den går inte riktigt att tvätta. Inte i en maskin iaf, är lite otymplig med sina 200x180cm. Någon som han tips på vad man kan göra?

Kommentarer
Sofie säger:

Testa att byta plats på kattlådorna. Om hon känner sig otrygg/stressad där dom står nu så kan det hjälpa.

Att placera ut små matskålar där dom har kissat är också bra, katter vill inte ha toa och mat på samma plats ;)

Lycka till!

2010-08-18 | 14:43:59


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback