Klädstege

Är lite sugen på att fixa nån sorts klädförvaring vid sängen i sovrummet. Just nu ha rjag kläder på en stol som inte riktigt är redo för tvättkorgen. Men på den stolen sitter även min fina nalle som sällan syns... Tänkte därför flytta stolen o ha något annat där. Har sett dessa två på Åhlens.


Men de kostar 299kr resp 249kr. Funderar istället på att kanske bygga en egen stege o måla den vit. Vad tror ni om det? Det bord eju bli billigare. Har kollat lite vad det skulel kunna kosta o virket kan väl kosta runt 50-100 så det är ju beroende på om man hittar nån billig färg nånstans. Har sett att de kostat runt 130 för 0,5 men så mycket tror jag inte jag behöver... Jag vet inte riktigt helt enkelt. Verkar ju bli typ samma pris så vi får se. Får spana in målarfärg helt enkelt. Om jag hittar det billigt bygger jag en själv annars köper jag någon av dessa på Åhlens. Vi får helt enkelt se inom en snar framtid...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback