Trötter

Biggest loser är ett väldigt känslomässigt program. Har precis suttit o gråtit när jerry fick lämna ranchen. :( men Dan som fick vara kvar är 19 år o är den tyngsta av alla deltagarna! Han behöver hjälpen!

Åkte till djurkompaniet efter jobbet. visste att de hade en spray som tog bort djurkisslukt. Älskar namnet på sprayen "Piss Off" haha! Kan det bli mer klokrent? Sprayade den på mattan som luktade o nu luktar det faktiskt inte längre! O tur var väl det för en spray som kostar 129kr måste ju funka! När jag kom hem åt jag mat. Penne med köttfärssås. Blanade i lite ost också. Blev smaskens! sen somnade jag på soffan... o vaknade runt 1920 o såg Biggest loser. Nu är det vampire diaries o sen criminal minds. Får se om jag somnar igen. hehe. Imorrn 6-15 igen sen är det helg!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback