Chic

När jag kom hem låg det ett kuvert på kökbordet som var till mig. I det låg tidningen Chic. Beställde en prenumeration, typ 3 nummer o du får mascara o vad det nu var... så första numret kom idag. Har inte läst den tidigare men det ska nog funka.

Jobbade 6-1530 idag (skulle slutat 15 men var inte riktigt klar). Åkte sen till Maxi för att handla. Blev en hel del, mer än vad jag tänkt från början. Sen åkte jag hem. Var väl hemma strax efter 17. Då hade jag den här överskottenergin man kan få ibland efter jobbet innan man går över i dvala typ... så jag körde på. Byta sand i kattlådan, alltid lika roligt. Ta bort katthår från duken som har legat på köksstolen på tok för länge o lägga ner den i lådan. Dammsuga av golvet - bort med allt katthår! ta bort katthåret från soffan, plocka ur diskamskinen, plocka in disken i diskmaskinen... diska resten... o sen, fixa lite mat. när jag ätit tog jag en dusch o nu ska jag koppla av framför tvn. Tisdag är tv-kväll som heter duga! Säsongspremiär av Ugly Betty, sista säsongen vad jag förstått, sen Desperate, Cougar Town o Christine. very nice!

Imorrn är jag ledig. Skönt! Ska med D till optikern o vara smakråd till nya glasögon. Ska lämna in mitt guldhalsband på lagning också. Kedjan har gått sönder :( inte kul! Känns naket utan halsband så nu har jag använt halsbandet jag fick av min syster i konfirmationspresent. Myckt fint. Nä, innan alla bra serier börjar ska jag nog ta o bläddra lite i Chic trot jag. See ya!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback