Blä!

Kändes bra på jobbet. Gick skapligt, han med en del som jag skulle göra idag. Hela maj schemat är klart o alla ledigheter är genomkollade. Men sen kommer man hem... känner huvudvärken o efter maten mår jag inte alls bra. mår nästan illa. Ont i magen... känner mig helt slut trots att jag sov ordentligt inatt. o jag har ju bara jobbat 7 timmar. Förstår inte riktigt.

O vad kommer denna snö ifrån? Ska ju bli sommar nu ju! O hagel kom det också. Var sjukt glad att der var uppehåll när jag cyklade hem från jobbet. Blir så blött o kallt annars! Är det samma väder imorrn är risken stor att det blir bilen... fast jag borde inte. är sjukt trött idag iaf så det lär bli en tidig kväll. Är ju inget Greys ikväll så då kan man lika gärna sova.


Mina tre änglar =)

Kommentarer
Alexandra säger:

Gud så söta katter du har :D

2010-04-21 | 22:24:57
Bloggadress: http://aleekz.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback