onsdag

Idag har jag tvättat en massa o varit o tränat med Anna =) Kändes bra! men inte bra med tanke på att jag tror jag kommer bli sjuk snart. Har haft ont i haksen varje morgon i en vecka o näsan börjar allt rinna lite smått så snart har jag väl en dunderförkylning misstänker jag. Men vi ska nog iaf träna på fredag med, om ingen sjukdom kommer i vägen. Sen har inte dagen bjudit på så mycket mer... känner att jag är sjukt lat o har en massa jag borde göra... men jag har verkligen ingen lust eller ork... så jag bara skjuter upp saker o ting hela tiden. Men imorrn ska jag iaf försöka sätta igång med köksgardinerna. Ska sy en kappa o sätta upp längderna. Tar ju inga tider liksom. Sen funderar jag på om jag kanske ska baka bullar i veckan. Är ju faktiskt kanelbullensdag på söndag. Då måste man ju ha nåt att mumsa på. Bullkalas någon?

Kommentarer
Tha redhead säger:

Jag kommer!!! Bullkalas JA TACK!

2009-09-30 | 19:45:14
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback